هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

هندزفری تغییر صدا

کلمات کلیدی

شعر آغوش | 68 شعر در مورد آغوش گرفتن عشق و یار

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۷:۴۹ ب.ظ

شعر در مورد آغوش

 شعر در مورد آغوش ، شعر آغوش ، شعر در مورد آغوش یار ، شعر در مورد آغوش تو

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد آغوش برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

حرف نزن  فقط محکم در آغوشم بگیر  مثل آب، آهن گداخته را …

شعر در مورد آغوش

دلم آغوش میخواهد کمی گرم و کمی تب دار

کمی با من مدارا کن دلم را از زمین بردار

شعر در مورد آغوش یار

مشـق ِ بی‌آغوش ِ بی‌‌تکرار ِ انـدام ِ ظریف ِ خویش را

در ترجمانی‌‌ْ خیس‌‌ْ از چشمـان ِ بیــدار ِ دلـم‌‌ْ تکـرار کـن

تا بریل ِ سـخت ِ عریان ِ تن ِ سردت‌‌ْ به آغوشی‌‌ْ برای ِ زیستن‌‌ْ تبدیل گردد..

شعر در مورد آغوش عشق

آدم ها حق دارند آغوشی داشته باشند

که وقتی بغض داشت خفه شان می کرد بهش پناه ببرند

و ایمان داشته باشند تا وقتی که آنجا هستند دست هیچ غمی بهشان نمی رسد . . .

شعر در مورد آغوش گرفتن

آغوش تو آدم را پرنده می کند، دشت بزرگ!

آغوش تو مرا بلند پروازتر می کند…

شعر در مورد آغوش مادر

مثل یک شعر

مرا تنگ در آغوش بگیر

که هوای غزلم

سخت شبیه تن توست…

شعر در مورد اغوش تو

دلم آغوش میخواهد کنارش یک دوتا بوسه دو تا قطاب ترد و تازه و مرغوب از بازار

شعر در مورد هم آغوشی

یک عـُمر، با در آغوش‌گرفتن ِ زانوهای ِ خسته‌ام

شب ِ بـابـونــه‌ای ِ آغوشت را بازسازی کرده‌ام

و شاعرانه تو را در واژگانم آراسته‌ام و در خیـال‌‌ْ زیستـه‌ام

در بستـری‌‌ْ به پروانه‌های ِ خشکیده‌‌ْ آزین شده

با صدایی‌‌ْ به لالایی ِ جیرجیرک‌های ِ نامرئی‌‌ْ ماننده

که لای تور توری‌های روسری ِ بجا مانده‌ات‌‌ْ شکنجه می‌خوانند

و عـزای ِ نبودنت را در مرثیه‌ای غریبانه، آرشه‌وار‌‌ْ به سینه می‌زنند..

شعر عاشقانه درمورد آغوش

مرا بسپار در آغوشت

برای همیشه

آغوش تو هر بارکه در برم میگیرد

باشکوه ترین لحظه زندگیم را تجربه میکنم…

شعر زیبا در مورد آغوش

چه احوال خوبی ست

مثل پیراهنت

اسیر آغوش تو باشم

شعر درباره آغوش

دلم آغوش میخواهد پراز احساس دل بستن

پراز سلول زندانی پراز آزادی بسیارپ

راز ماندن پراز خواندن پراز شیرینی افشاندن

پراز اصرار بوسیدن پراز ناز و پراز انکار

پراز ماسه پراز دریا پری واره پری سیم

اپراز آبی پراز ماهی یکی مست و یکی هشیار

شعر درباره آغوش یار

تو را تمام نمی‌کنم در این واژگان خیس‌‌

تو بی‌انتهای  ناموس  منــی

تو را بی‌صبرانه انتظار می‌کشم‌‌

بی‌ ریــا تــا شـاه‌‌ دخـت سرزمین أمن آغوشم شـَوی..

شعر درباره اغوش گرفتن

تب کرده ام از گرمای آغوش تو

هنگامی که دستانت رابر روی تنم و گرمای نفست را بر گردنم حس میکنم

و خیس عرق میشوم ازشرم بودنت …

شعر درباره آغوش مادر

من تمام شهرهای ویران شده ام

سربازهای بسیاری

در چشم هایم شکست خورده اند

و آغوش تو

تنها جای دنیاست

که هنوز دوستش دارم.

متن کوتاه در مورد بی قراری

برای کسی که نمیشود او را خواست

نمیشود او را داشت

فقط میشود سخت برای او دلتنگ شد

و درحسرت آغوشش سوخت

شعری درمورد آغوش تو

دلم آغوش میخواهد ، فقط از نوع شیرازی

کمی تا قسمتی عاشق،کمی تا قسمتی تب دار

دلم بی تاب چشمانت ، غزل بانو ، غزل خوانت

بیا این گوی و میدانت ، دلم را از زمین بردار

شعر درباره آغوش تو

تنت بوی تندموج و شن های دریا را میدهد

وقتی که غرق در آغوشت میشوم …

شعر درباره هم آغوشی

آغوش که می گشایی

پریان قصه

غبطه می خورند

به بوسه هایی که

به ابریشم تنم می نشانی.

شعر عاشقانه درباره آغوش

دلم دریای اتیشه دارم می سوزم از این تب

تعبیر خواب مار خاکستری سفید

تعبیر خواب مار خاکستری چیست

تعبیر خواب مار خاکستری و سیاه

تعبیر خواب دیدن مار خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ زرد رنگ

کشتن مار در خواب تعبیرش چیه

کشتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب کشتن

مار در خواب

مار سیاه در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش

تعبیر خواب مار خاکستری و سفید

تعبیر خواب مار بزرگ خاکستری

تعبیر خواب مار بزرگ در آب

تعبیر خواب مار زنگی خاکستری

گرفتن مار در خواب تعبیرش چیست

مار در خواب تعبیرش چیه

نیش زدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب تعبیرش

دیدن مار سیاه در خواب تعبیرش چیست؟

مار را در خواب کشتن

کشتن مار در خواب نشانه چیست

کشتن مار در خواب چیست

کشتن مار در خواب به چه معناست

دیدن مار سبز در خواب تعبیرش چیست

دیدن مار در خواب تعبیرش چیست

کشتن مار در خواب چ تعبیری دارد

تعبیر دیدن کشتن مار در خواب

کشتن مار بزرگ در خواب تعبیر

 

  • نادر غلامی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی